Type search keyword

Human resources


Ажилтан сонгон шалгаруулахад баримталдаг зарчим:

  • Шударга, нээлттэй, ил тод явуулна;
  • Шалгаруулалтыг явуулахдаа мэдлэг, туршлага, дадлагатай, ажил гүйцэтгэх өндөр ур чадвартай, банкинд мэдэгдхүйц хувь нэмэр оруулж чадах боловсон хүчнийг сонгоход бүхий л арга хэмжээг чиглүүлнэ;
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэний биеийн байдал нь Банкны хэвийн үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлөхгүй, банкинд хөдөлмөр эрхлэхэд саад болохооргүй буюу хөдөлмөрийн  нөхцөл нь харшилахгүй тохиолдолд тодорхой албан тушаалд сонгон шалгаруулж, тэдгээрийг хөдөлмөр эрхлэхийг дэмжинэ;
  • Банкны ажиллагсдад албан тушаал дэвших, сурч хөгжих, ажлын нөхцөлөө сайжруулах боломж олгох зорилгоор Банкинд шинээр бий болсон болон сул байгаа орон тоонд дотроосоо нэн тэргүүнд өрсөлдүүлэх бодлого баримтална.
НэрЗЭЭЛИЙН ХЯНАЛТЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэгЗээлийн үйл ажиллагаа, нэгж зээл болон зээлийн багцад газар дээр болон зайнаас хяналт хийх, үнэлгээ дүгнэлт өгөх
Шаардлага·  Зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр 3 буюу түүнээс дээш жил ажилласан дадлага туршлагатай;
·  Баримт бичиг боловсруулах, судалгаа шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, илтгэх, төлөвлөх, тайлагнах чадвартай;

·  Харилцааны өндөр ур чадвартай байх;

·  Орон нутагт тодорхой хугацаагаар ажиллах боломжтой байх;

·  Англи хэлний дундаас дээш түвшний ярианы болон орчуулга хийх чадвартай

·  SQL болон Python хэл дээр ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу тал болно.

Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.11.21
Огноо2019.11.02
НэрЗАГВАР, ШИНЖИЛГЭЭНИЙ МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг
  • Санхүүгийн эрсдэл, зээлийн багцын эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжилтэнд хяналт тавих;
  • Хүлээн зөвшөөрч болох эрсдэлийн хэм хэмжээг тодорхойлох, судалгаа шинжилгээ хийх;
  • Эрсдэлийг үнэлэх загвар аргачлалуудыг хөгжүүлэх,  нэвтрүүлэх, баримтжуулах.

Шаардлага
  • Математик, статистикийн онолын мэдлэг сайтай, эдийн засгийн загваруудыг практикт нэвтрүүлэх чадвартай байх;
  • Компьютерийн хэрэглээний программ, статистикийн шинжилгээний программууд, өгөгдлийн сан, Pyton дээр ажиллах чадвартай байх;
  • Санхүүгийн тайланд судалгаа, шинжилгээ хийх чадвартай байх;
  • Банкны эрсдэлийн удирдлага, актив пассивын удирдлагын талаар мэдлэгтэй байвал давуу талтай;
  • Англи хэлний өндөр түвшний мэдлэгтэй байх;
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.11.01
Огноо2019.11.29
Нэр
ПРОГРАМ ХӨГЖҮҮЛЭГЧ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Цахим системийн хөгжүүлэлт, системийн интеграци чиглэлээр хөгжүүлэлт, тохиргоо хийх;
  • Шинэ технологи, арга аргачлалын судалгаа шинжилгээ хийх, нэвтрүүлэх.
Шаардлага
  • Мэдээлэл технологи, мэдээллийн систем, программ хангамжийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Java, Java Script, программчлалын хэлний мэдлэгтэй;
  •  Вэб орчны программчлал CSS, HTML 5 ажиллах чадвартай;
  • Сурч хөгжих чин эрмэлзлэлтэй, идэвхи санаачилгатай;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй.
Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.11.29
Огноо
 2019.11.14
Нэр
СҮЛЖЭЭНИЙ АДМИНИСТРАТОР
Үндсэн чиг үүрэг
  • Банкны сүлжээний тогтвортой найдвартай ажиллагааг хянах, хангах, өдөр тутмын засвар үйлчилгээг хийж гүйцэтгэх;
  • Банкны сүлжээний аюулгүй байдлыг хангах, аюулгүй байдалтай холбоотой дүн шинжилгээ хийх
Шаардлага
  • ТCP/IP сүлжээний талаар өндөр мэдлэгтэй
  • Сүлжээний төхөөрөмжүүд дээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • Linux үйлдлийн системийн талаар зохих түвшиний мэдлэгтэй
  • VPN сүлжээ зохион байгуулах чадвартай
  • Сүлжээний аюулгүй байдлын талаар зохих түвшиний мэдлэгтэй
  • Англи хэлнийдундаас дээш түвшиний мэдлэгтэй
  • Cisco сертификаттай бол сайн
Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.11.29
Огноо
2019.10.10
Нэр
ЗЭЭЛИЙН ХЯНАЛТЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг

Зээлийнүйлажиллагаандоролцогчнэгжийггазардээрболонзайнаасхянах, үнэлгээдүгнэлтөгөх, тоонмэдээлэлболонтайланболовсруулах, хяналтынсистемхөгжүүлэх, автоматжуулах, гар ажиллагааг багасгах;

Шаардлага
·   Эконометрик, математик загварчлал, мэдээллийн систем, бизнесийн удирдлага, нябо бүртгэлийн  чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;

·  Зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр 3 буюу түүнээс дээш жил ажилласан, их хэмжээний дата мэдээлэл боловсруулах, гар ажиллагааг автоматжуулж байсан дадлага туршлагатай;

·  Баримт бичиг боловсруулах, судалгаа шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, илтгэх, төлөвлөх, тайлагнах чадвартай;

·  Харилцааны өндөр ур чадвартай байх;

·  Орон нутагт тодорхой хугацаагаар ажиллах боломжтой байх;

·  Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй бол давуу болно

·  SQL болон Python хэл дээр ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу тал болно.
Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү.
Огноо
-
Нэр
МЭДЭЭЛЛИЙН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг
  • Мэдээллийн аюулгүй байдлын бодлого, журам боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих;
  • Мэдээллийн аюулгүй байдлын стандарт, тогтолцоо нэвртрүүлэх, сайжруулах;
  • Мэдээллийн аюулгүй байдлын эрсдэлийн үнэлгээ хийх, будлианыг залруулах, тайлагнах;
  • Мэдээллийн аюулгүй байдлын сургалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах;
Шаардлага
Боловсрол: Дээд

Мэргэжил: Компьютерийн ухаан, Мэдээллийн аюулгүй байдал, Техник хангамж, Програм хангамж, Мэдээллийн технологийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй.

Мэргэшил: Мэдээллийн ауюлгүй байдал, Мэдээллийн систем, мэдээллийн технологи, эрсдэлийн удирдлага, мэдээллийн технологийн аудит

Туршлага: Дээрх чиглэлээр 2-с дээш жил ажилласан

Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.11.30
Огноо
2019.10.16


НэрБАНКНЫ ДОТООДЫН ДАНСНЫ НЯГТЛАН БОДОГЧ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Банкны дотоод үйл ажиллагаатай холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг санхүүгийн болон татварын эрсдэлгүйгээр хөтлөх;
  • Хариуцсан үйл ажиллагааны хүрээнд тайлан, тодруулгыг бэлтгэх;
  • Санхүүгийн гүйлгээний холбогдох баримтын иж бүрдэл, эмх цэгц, архивлалтыг журам зааварт заасны дагуу гүйцэтгэх;
  • Татвар, нийгмийн даатгалын багц хуулиуд болон холбогдох бусад хууль, дээд байгууллагаас гаргасан банкны системд мөрдөж буй журам, заавар, банкны дотоод журам зааврыг үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлэх.
Шаардлага
  • Банк, санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр баклавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Санхүүгийн бүртгэл хөтлөлт, хяналт, санхүүгийн тайлагнал, татварын тайлан зохицуулалтаар мэргэшсэн;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгэтэй.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.10.25
Огноо2019.10.10
НэрХУВИЙН БАНКИР
Үндсэн чиг үүрэг
  • Салбар, тооцооны төвийн одоогийн болон шинээр татах зорилтот иргэн, аж ахуй нэгж байгууллагыг хариуцаж, харилцагчийн үндсэн банк болохын төлөө ажиллах
  • Банкны цогц үйлчилгээг холбогдох хууль дүрэм, бодлого журам, заавар, стандарт, нөхцөлийн дагуу харилцагчид үзүүлэх
Шаардлага
  • Эдийн засаг, банк санхүү, бизнесийн удирдлага, менежментийн удирдлага чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй;
  • Банк санхүү, бизнесийн салбарт 3-аас дээш жил ажилласан, гүйлгээ төлбөр тооцоо, зээлийн үйл ажиллагаа, харилцаа борлуулалтын чиглэлээр ажилласан туршлагатай;
  • Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар өндөр мэдлэгтэй;
  • Дүн шинжилгээ хийх болон зохион байгуулах чадвартай;
  • Судалгаа шинжилгээ хийх, бизнес төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх чадвартай;
  • Англи хэлний ахисан шатны мэдлэгтэй;
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. 
Огноо-
Нэр
PERSONAL ASSISTANT& INTERPRETER
Үндсэн чиг үүрэг
OVERALL SUMMARY
We’re searching for a personal assistant and professional interpreter /English/ to provide administrative support and interpretation services to our Chief Risk Officer, who is an International credit risk professional with over 22 years of work experience in the areas of credit risk management, credit and portfolio analysis, collateral management, as well as operational, liquidity and market risk. 

He is responsible for managing Credit, Market, Liquidity and Operational Risk and Compliance. He joined XacBank from Lynx Asia Partners, Singapore, where he served as Risk Advisor. 

You will be responsible for professionally interacting with the management within and outside of the company, comfortably communicating with customers and visitors, and flawlessly handling confidential and critical information. In this role, it will be crucial for you to anticipate the needs of the executive team and work flexibly to accommodate tight and dynamic schedules. 

The ideal candidate demonstrates experience in supporting senior-level executives. He/she should be well organized and be comfortable scheduling meetings and responding to emails on an executive’s behalf. Lastly, he/she should be able to draft documents and help the executive with any necessary meeting preparations.

RESPONSIBILITIES
  • Translation (ideally simultaneous);
  • Schedule and meeting management;
  • Communication via e-mail and phone for and on-behalf of;
  • Managing external and internal communication;
  • Delegation of operational activities (in case of absence);
  • Preparation of business travel;
  • Taking action points and writing minutes;
  • Typing documents
  • Ensuring team’s status updates and follow-ups; and
  • Sourcing and ordering stationery and office equipment.

Шаардлага

REQUIREMENTS

  • High resilience against stress and workload pressure. 
  • English;
  • 2-3 years of interpreter experience
  • Timely and accurate translation of documents;
  • Real-time communication of meetings/ conversations; 
  • Efficient and effective;
  • Discrete and confidential;
  • Flexible and reliable;
  • Strong communication and coordination skills.
Холбоо барих
Contact: 1800-1888 /805/, otgonchimeg.b@xacbank.mn
Огноо
2019.09.23

Swipe more Earn more

"Candy" payment card