Хайх зүйлээ бичнэ үү

Банкны тухай


Хүний нөөц

Ажилтан сонгон шалгаруулахад баримталдаг зарчим:

  • Шударга, нээлттэй, ил тод байх;
  • Мэдлэг, туршлагатай, мэргэшлийн хувьд өндөр ур чадвартай, банкинд мэдэгдхүйц хувь нэмэр оруулж чадах боловсон хүчнийг сонгоход бүхий л арга хэмжээг чиглүүлнэ;
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэний биеийн байдал нь Банкны хэвийн үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлөхгүй, банкинд хөдөлмөр эрхлэхэд саад болохооргүй буюу хөдөлмөрийн  нөхцөл нь харшилахгүй тохиолдолд тодорхой албан тушаалд сонгон шалгаруулж, тэдгээрийн хөдөлмөр эрхлэхийг дэмжинэ;
  • Банкны ажиллагсдыг тэдэнд албан тушаал дэвших, сурч хөгжих, ажлын нөхцөлөө сайжруулах боломж олгох зорилгоор Банкинд шинээр бий болсон болон сул байгаа орон тоонд  нээлттэй өрсөлдүүлэх бодлого баримтална.
НэрPERSONAL ASSISTANT& INTERPRETER
Үндсэн чиг үүрэгOVERALL SUMMARY

We’re searching for a personal assistant and interpreter /English/ to provide administrative support and interpretation services to our Chief Information Officer.He joined XacBank from AfrAsia Bank Mauritius, where he served as Head, Technology, Information Security, Transformation & Chief Data protection officer.

You will be responsible for professionally interacting with management within and outside of the company, comfortably communicating with customers and visitors, and flawlessly handling confidential and critical information. In this role, it will be crucial for you to anticipate the needs of the executive team and work flexibly to accommodate tight and dynamic schedules. 

The ideal candidate demonstrates experience in supporting senior-level executives. He/she should be well organized and be comfortable scheduling meetings and responding to emails on an executive’s behalf. Lastly, he/she should be able to draft documents and help the executive with any necessary meeting preparations.

RESPONSIBILITIES

  • Translation (ideally simultaneous);
  • Schedule and meeting management;
  • Communication via e-mail and phone for and on-behalf of;
  • Managing external and internal communication;
  • Delegation of operational activities (in case of absence);
  • Preparation of business travel;
  • Taking action points and writing minutes;
  • Ensuring team’s status updates and follow-ups; and
  • Sourcing and ordering stationery and office equipment

ШаардлагаREQUIREMENTS
  • English must;
  • 2-3 years of interpreter experience
  • Timely and accurate translation of documents;
  • Real-time communication of meetings / conversations; 
  • Efficient and effective;
  • Discrete and confidential;
  • Flexible and reliable;
  • Strong communication and coordination skills;
  • High resilience against stress and workload pressure.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.02.21
Огноо2020.01.08
Нэр
БИЗНЕС ХӨГЖЛИЙН ХЭЛТСИЙН ЗАХИРАЛ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний хөгжүүлэлт, судалгаа хийх, оновчтой удирдлагаар хангах;
  • Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний төлөвлөгөөт зорилтын хүрээнд борлуулалт, маркетингийн төлөвлөгөөт арга хэмжээг боловсруулан ажиллаж, борлуулалтын төлөвлөгөө гүйцэтгэлд хяналт тавина;
  • Бүтээгдэхүүний зах зээлийн өрсөлдөх чадварыг тодорхойлоход шаардлагатай судалгаа шинжилгээг бэлтгэж бүтээгдэхүүний үнийн бодлогыг тодорхойлж холбогдох албан тушаалтнаар батлуулах, холбогдох нэгжүүдтэй хамтран ажиллах;
  • Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх эрх зүйн баримт бичгүүдийг боловсруулж, тэдгээрийн уялдаа холбоог хангахад хяналт тавьж ажиллана;
  • Хариуцсан бүтээгдэхүүн үйлчилгээний үйл ажиллагааны процессыг тодорхойлж тэдгээрийн хоорондын уялдааг сайжруулах замаар үйл ажиллагааны өртөг, эрсдлийг бууруулах арга хэмжээг авч ажиллах.
Шаардлага
Боловсрол: Дээд

Мэргэшил: Банк санхүү, эдийн засаг болон бизнесийн удирдлагын чиглэлийн бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй.

Туршлага: Банк, санхүү болон бусад үйлчилгээний салбарт 5-аас доошгүй жил бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, бодлого боловсруулах чиглэлээр ажилласан туршлагатай.

Ур чадвар:

  • Удирдан зохион байгуулах чадвартай;
  • Бодлого боловсруулах болон төлөвлөх, тайлагнах чадвартай;
  • Судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх чадвартай;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй.
Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.02.28
Огноо
 2020.02.10
НэрХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэгХарилцагчийн санхүүгийн хэрэгцээг тодорхойлж, банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг Хасбанкнаас баталсан холбогдох бодлого, журам, заавар, харилцагчийн үйлчилгээний нэгдсэн стандартын дагуу сурталчлах, борлуулах.
Шаардлага
  • Магадлан итгэмжлэгдсэн их дээд сургууль төгссөн 
  • Хариуцлагатай, нягт нямбай, хурдан суралцах чадвартай
  • Хүнтэй харилцах ажилд дуртай
  • Зөв хандлагатай, бусадтай хамтран ажиллах чадвартай
  • Банк, санхүүгийн салбарт цаашид тогтвортой ажиллах эрмэлзэлтэй
  • Үйлчилгээний байгууллагад ажиллаж байсан бол давуу тал болно.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.02.21
Огноо2020.02.21
НэрЗАГВАР ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХЭЛТСИЙН ЗАХИРАЛ
Үндсэн чиг үүрэгСанхүүгийн эрсдэл, зээлийн багцын эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжилтэнд хяналт тавих, хүлээн зөвшөөрч болох эрсдэлийн хэм хэмжээг тодорхойлох, тэдгээрийг сорих,  судалгаа шинжилгээг хийх, Эрсдэлийг үнэлэх загвар аргачлалуудыг хөгжүүлэх,  нэвтрүүлэх
Шаардлага
  • Банкны эрсдэлийн удирдлага, санхүүгийн шинжилгээ судалгааны чиглэлээр 3-аас доошгүй жилийн ажлын туршлагатай байх
  • Англи хэлний өндөр түвшний мэдлэгтэй байх
  • Банкны эрсдэлийн удирдлага, актив пассивын удирдлагын талаар ахисан түвшинд судалж мэдсэн байх
  • Санхүүгийн тайланд судалгаа, шинжилгээ хийх, эрсдэлийн загвар хөгжүүлэх, дүгнэлт гаргах туршлага чадвартай байх
  • Математик, статистикийн онолын мэдлэг сайтай гаргалгаа баталгаа хийх чадвартай, эдийн засгийн загваруудыг практикт нэвтрүүлэх чадвартай байх
  • Удирдан, зохион байгуулах чадвартай байх
  • Компьютерийн хэрэглээний программ, статистикийн шинжилгээний программууд (R, EViews, MatLab, STAT) мөн өгөгдлийн сан ( SQL, MS Access) дээр ажиллах чадвартай байх
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. 
ОгнооАнкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.02.28
Нэр
ЭРСДЭЛИЙН БОДЛОГЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг

Банкны эрсдэлийн удирдлагын тогтолцоо, соёл, эрсдэлийн удирдлагын бичиг баримтын засаглалыг бий болгох

Шаардлага

Банк санхүү, эдийн засаг, бизнесийн удирдлага, нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр баклавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй:

Банк, санхүүгийн байгууллагад 3 буюу түүнээс жил ажилласан байх:

Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй:
Бичиг баримт боловсруулах, илтгэх ур чадвартай байх.

Холбоо барих
Имэйл: recruiter@xacbank.mnТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол холбоосоор нэвтэрч анкет бөглөх эсвэл өөрийн CV-г recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.09.27
Анкет хүлээн авах сүүлийн хугацаа
2019.09.16


Уншуулах тусам урамтай

Candy төлбөрийн карт