Хайх зүйлээ бичнэ үү

Банкны тухай


Хүний нөөц

Ажилтан сонгон шалгаруулахад баримталдаг зарчим:

  • Шударга, нээлттэй, ил тод байх;
  • Мэдлэг, туршлагатай, мэргэшлийн хувьд өндөр ур чадвартай, банкинд мэдэгдхүйц хувь нэмэр оруулж чадах боловсон хүчнийг сонгоход бүхий л арга хэмжээг чиглүүлнэ;
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэний биеийн байдал нь Банкны хэвийн үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлөхгүй, банкинд хөдөлмөр эрхлэхэд саад болохооргүй буюу хөдөлмөрийн  нөхцөл нь харшилахгүй тохиолдолд тодорхой албан тушаалд сонгон шалгаруулж, тэдгээрийн хөдөлмөр эрхлэхийг дэмжинэ;
  • Банкны ажиллагсдыг тэдэнд албан тушаал дэвших, сурч хөгжих, ажлын нөхцөлөө сайжруулах боломж олгох зорилгоор Банкинд шинээр бий болсон болон сул байгаа орон тоонд  нээлттэй өрсөлдүүлэх бодлого баримтална.
Нэр
ЗАГВАР ШИНЖИЛГЭЭ ХАРИУЦСАН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг

Загвар шинжилгээ хариуцсан мэргэжилтэн нь банкны Эрсдлийн Удирдлагын Газарт харъяалагдан ажиллах бөгөөд дараах чиг үүрэгтэй байна. Үүнд:

  • Санхүүгийн эрсдэл, зээлийн багцын эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжилтэнд хяналт тавих, судалгаа шинжилгээ хийх;
  • Дата боловсруулах, эрсдэлийг үнэлэх загвар аргачлалуудыг хөгжүүлэх. 
Шаардлага
  • Англи хэлний өндөр түвшний мэдлэгтэй байх;
  • Математик, статистикийн онолын мэдлэг сайтай, эдийн засгийн загваруудыг практикт нэвтрүүлэх чадвартай байх;
  • Компьютерийн хэрэглээний программ, статистикийн шинжилгээний программууд, өгөгдлийн сан дээр ажиллах чадвартай байх;
  • Санхүүгийн тайланд судалгаа, шинжилгээ хийх чадвартай байх;
  • Банкны эрсдэлийн удирдлага, актив пассивын удирдлагын талаар мэдлэгтэй байвал давуу талтай.
Холбоо барих
Анкет хүлээн авах хугацаа: 2018.06.29-ний дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо
2018.06.15
Нэр
ГАДААД ГҮЙЛГЭЭНИЙ МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг
  • СВИФТ системээр дамжих гадаад гүйлгээг цаг хугацаанд нь түргэн шуурхай алдаагүй гүйцэтгэх;
  • Харилцагчийн интернет банкаар хийгдсэн гадаад гүйлгээг БҮС-д хийх, СВИФТ системээр дамжуулах;
  • Холбогдох тайлан, мэдээ бэлтгэх.
Шаардлага
Боловсрол: Дээд

Мэргэшил: Эдийн засаг, бизнес, санхүү болон холбогдох чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

Ур чадвар:

  • Англи хэлний ярианы болон бичгийн дунд түвшний чадвартай;
  • Хурдан суралцах чадвартай; 
  • Асуудал шийдвэрлэх чадвартай
Холбоо барих
Анкет хүлээн авах хугацаа: 2018.06.27-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо
 2018.06.13
НэрКАРТЫН МАРГААНТАЙ ГҮЙЛГЭЭ ХАРИУЦСАН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэгХасБанкны төлбөрийн карт эзэмшигчийн үүсгэсэн  болон ХасБанкны картын эквайрингийн системд хийгдсэн карт гаргагч банкны үүсгэсэн аливаа маргаантай гүйлгээг холбогдох маргаан шийдвэрлэх журмын дагуу шийдвэрлэн ажиллах, эрсдэлтэй гүйлгээнд хяналт тавин ажиллах.
ШаардлагаБоловсрол: Дээд

Мэргэшил: Эдийн засаг, бизнес, санхүү болон холбогдох чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй

Ур чадвар:

  • Англи хэлний ярианы болон бичгийн ахисан түвшний чадвартай;
  • Асуудал шийдвэрлэх чадвартай;
  • Аливаад үнэлэлт дүгнэлт өгөх, шинжилгээ судалгаа хийх чадвартай;
Холбоо барихАнкет хүлээн авах хугацаа: 2018.06.27-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо2018.06.13
Нэр
PERSONAL ASSISTANT& INTERPRETER
Үндсэн чиг үүрэг
OVERALL SUMMARY
We’re searching for a personal assistant and interpreter /English/ to provide administrative support and interpretation services to our senior-level executive. You will be responsible for professionally interacting with management within and outside of the company, comfortably communicating with customers and visitors, and flawlessly handling confidential and critical information. In this role, it will be crucial for you to anticipate the needs of the executive team and work flexibly to accommodate tight and dynamic schedules. 

The ideal candidate demonstrates experience in supporting senior-level executives. He/she should be well organized and be comfortable scheduling meetings and responding to emails on an executive’s behalf. Lastly, he/she should be able to draft documents and help the executive with any necessary meeting preparations.

RESPONSIBILITIES

  • Translation (ideally simultaneous);
  • Schedule and meeting management;
  • Communication via e-mail and phone for and on-behalf of;
  • Managing external and internal communication;
  • Delegation of operational activities (in case of absence);
  • Preparation of business travel;
  • Taking action points and writing minutes;
  • Ensuring team’s status updates and follow-ups; and
  • Sourcing and ordering stationery and office equipment
Шаардлага
  • English must, German could be add-on;
  • 2-3 years of interpreter experience
  • Timely and accurate translation of documents;
  • Real-time communication of meetings / conversations; 
  • Efficient and effective;
  • Discrete and confidential;
  • Flexible and reliable;
  • Strong communication and coordination skills; and
  • High resilience against stress and workload pressure.
Холбоо барих
Deadline: 30th June, 2018
Contact: 1800-1888 /804/, altantsetseg.tse@xacbank.mn
Огноо
2018.06.08
НэрЦАХИМ СИСТЕМИЙН ХӨГЖҮҮЛЭГЧ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Цахим системийн хөгжүүлэлт, системийн интеграци чиглэлээр хөгжүүлэлт, тохиргоо хийх;
  • Шинэ технологи, арга аргачилалын судалгаа шинжилгээ хийх, нэвтрүүлэх;
Шаардлага
  • Мэдээлэл технологи, мэдээллийн систем, программ хангамжийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Java, Java script, програмчлалын хэлний мэдлэгтэй.
  • Вэб орчны програмчилал CSS, HTML 5 ажиллах чадвартай;
  • Angular, Node JS, PolymerJS технологийн мэдлэгтэй;
  • Сурах чин эрмэлзлэлтэй, идэвхи санаачилгатай;
  • Англи хэлийг мэргэжлийн түвшинд ашиглах ур чадвартай;
Холбоо барихАнкет авах сүүлийн хугацаа: 2018.06.22
Огноо2018.06.07
НэрЮНЕСКО ТООЦООНЫ ТӨВИЙН ЗАХИРАЛ
Үндсэн чиг үүрэгХарилцагчийн үйлчилгээг эрхэмлэдэг, борлуулалтын туршлагатай, банк санхүүгийн салбарт удирдах ажлын туршлагатай эсвэл бэлтгэгдэж байгаа чадварлаг менежерийг Улаанбаатар хотод шинээр нээгдэх тооцооны төвийн захирлын албан тушаалд урьж байна. 
Шаардлага
  • Банкны салбарт 8-аас доошгүй жил ажилласан;
  • Зээлийн шинжилгээ хийх чадвартай;
  • Санхүүгийн тайлагнал болон нягтлан бодох бүртгэлийн стандартын талаар ойлголттой; 
  • Англи хэлтэй;
Холбоо барихАнкет хүлээн авах хугацаа: 2018.06.15-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо2018.05,30
НэрЗЭЭЛИЙН ХЯНАЛТЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг

Зээлийн үйл ажиллагаанд оролцогч нэгжийг газар дээр болон зайнаас хянах, үнэлгээ дүгнэлт өгөх, тоон мэдээлэл боловсруулах;

Шаардлага
  •  Банк санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, эконометрик, математик загварчлал, эдийн засаг, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  •  Зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр 3 буюу түүнээс дээш жил ажилласан, зээлийн эрсдэлийг удирдах чиглэлээр онолын мэдлэгтэй, дадлага  туршлагатай;
  •  Баримт бичиг боловсруулах, судалгаа шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, илтгэх, төлөвлөх, тайлагнах чадвартай;
  •  Харилцааны өндөр ур чадвартай байх;
  •  Орон нутагт тодорхой хугацаагаар ажиллах боломжтой байх;
  •  Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэйбол давуу тал болно;
Холбоо барихУтас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Анкет хүлээн авах сүүлийн хугацаа
2018.06.29-ний дотор
Нэр
КАРТЫН УДИРДЛАГЫН ХЭЛТЭСТ МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг

Банкны  бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх болон харилцагчийн эрэлт хэрэгцээ, банкны эрхэм зорилгод нийцсэн шинэлэг бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх, нэвтрүүлэх 

Шаардлага
  • Банк санхүү, бизнесийн удирдлага, төслийн удирдлагын чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн;
  • Төлбөрийн картын чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй.
Холбоо барих
Анкет хүлээн авах хугацаа: 2018.06.27-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Анкет хүлээн авах сүүлийн хугацаа
2018.06.30
НэрATM, ПОС ХАРИУЦСАН АЖИЛТАН
Үндсэн чиг үүрэг
  •  Автомат теллер машинуудын цэнэглэлтийг цаг хугацаанд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх, өөрийн болон бусад банкуудын АТМ-д хураагдсан картыг цуглуулах, мөнгөний үлдэгдлийг хангалттай түвшинд байлгаж хэвийн ажиллагааг хангаж ажиллах. АТМ-ын ажиллагаатай холбоотой журам, зааврыг үйл ажиллагаандаа мөрдөж ажиллах.
  •  Мерчантын ПОС төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааг хангах, холбогдох программууд дээр тохиргоог хийх, ПОС төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ хийх, ПОС төхөөрөмжийн талаар харилцагчид заавар, зөвөлгөө өгөх, засвар үйлчилгээний тайлан дүгнэлт гаргаж ажиллах.
ШаардлагаБоловсрол : Бакалавр буюу түүнээс дээш зэрэгтэй
Мэргэжил:  Мэдээлэл технологийн мэргэжилтэй

Туршлага: Банкны систем болон картын системд 1 жилээс дээш хугацаагаар ажиллаж байсан дадлага туршлагатай

Ур чадвар: Ажлын байрны техник, тоног төхөөрөмжийг ашиглах чадвартай, англи хэлний зохих мэдлэгтэй

Холбоо барихУтас: 1800-1888
Анкет хүлээн авах сүүлийн хугацаа
2018-05-31

25 сая төгрөг хүртэлх зээлийн эрхтэй кредит карт

МИАТ кредит карт