Хайх зүйлээ бичнэ үү

Банкны тухай


Хүний нөөц

Ажилтан сонгон шалгаруулахад баримталдаг зарчим:

  • Шударга, нээлттэй, ил тод байх;
  • Мэдлэг, туршлагатай, мэргэшлийн хувьд өндөр ур чадвартай, банкинд мэдэгдхүйц хувь нэмэр оруулж чадах боловсон хүчнийг сонгоход бүхий л арга хэмжээг чиглүүлнэ;
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэний биеийн байдал нь Банкны хэвийн үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлөхгүй, банкинд хөдөлмөр эрхлэхэд саад болохооргүй буюу хөдөлмөрийн  нөхцөл нь харшилахгүй тохиолдолд тодорхой албан тушаалд сонгон шалгаруулж, тэдгээрийн хөдөлмөр эрхлэхийг дэмжинэ;
  • Банкны ажиллагсдыг тэдэнд албан тушаал дэвших, сурч хөгжих, ажлын нөхцөлөө сайжруулах боломж олгох зорилгоор Банкинд шинээр бий болсон болон сул байгаа орон тоонд  нээлттэй өрсөлдүүлэх бодлого баримтална.
Нэр
САНХҮҮ ХЯНАЛТЫН ХЭЛТСИЙН ШИНЖЭЭЧ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Банкны дотоод мэдээлэл хэрэглэгчдэд шаардлагатай тоон мэдээллийг бэлтгэх, санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, загварчлах;
  • Санхүүгийн тайлан мэдээлэл боловсруулахад зориулагдсан мэдээллийн сан байгуулах, мэдээллийн санг шинэчлэх.
Шаардлага
  • Мэдээлэл технологийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Relational Data Base Management System, Microsoft SQL, Oracle, DB2 систем судалсан, өгөгдлийн сангууд дээр ажиллах чадвартай;
  • системийн шинжилгээ, загварчиллын аргуудыг эзэмшсэн;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй.
Холбоо барих
Анкет хүлээн авах хугацаа: 2018.08.28-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо
2018.08.15
НэрЗЭЭЛИЙН ХОРООНЫ МЭРГЭЖИЛТЭН 
Үндсэн чиг үүрэгЗээлийн хорооны (цаашид ЗХ гэх) хурлаар хэлэлцэх материалыг бүтцийн болон агуулгын хувьд шаардлага хангасан байдалд хяналт тавьжЗХ-оор хэлэлцүүлж шийдвэрлүүлэх, ЗХ- ноос гарсан шийдвэрийн биелэлт болон  ЗХ-ны хэвийн үйл ажиллагааг хангах, ЗХ-ны гишүүдэд дэмжлэг туслалцаа үзүүлэх, ЗХ-ны үйл ажиллагааг автоматжуулах, үр ашгийг нэмэгдүүлэх санал санаачлага гаргаж хэрэгжүүлэх, банкны сар болгоны зээлийн багцын урьдчилсан гүйцэтгэлийг гаргаж ЗХ-оор хэлэцүүлэх, тохируулгыг хийх, зээлийн эрсдэлийн тайлан нэгтгэж, чанарын шаардлагын түвшинд хүргэж ЗХ-ны гишүүдээр хэлэлцүүлэх, зээлийн тайлангийн мэргэжилтэнд дэмжлэг үзүүлэх, шаардлагатай үед орлох.
Шаардлага
  • Банк санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, эдийн засаг, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Банкны нийт багцын дата мэдээлэл дээр ажиллаж шинжилгээ хийх  чадвартай эсвэл энэ чиглэлээр хурдан сурах чадвартай;
  • Зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр 3 буюу түүнээс дээш жил ажилласан дадлага туршлагатай;
  • Баримт бичиг боловсруулах, судалгаа шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, илтгэх, төлөвлөх, тайлагнах чадвартай, хурдан шуурхай;
  • Шинэ санал санаачлага гаргаж түүнийгээ хэрэгжүүлэх сонирхолтой, чадвартай;
  • Харилцааны өндөр ур чадвартай байх;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй;
  • Байгууллагын зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр ажиллаж байсан бол давуу тал болно;
Холбоо барихАнкет хүлээн авах хугацаа: 2018.08.30-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо2018.08.15


НэрПРОГРАММ ХӨГЖҮҮЛЭГЧ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Цахим системийн хөгжүүлэлт, системийн интеграци чиглэлээр хөгжүүлэлт, тохиргоо хийх;
  • Шинэ технологи, арга аргачилалын судалгаа шинжилгээ хийх, нэвтрүүлэх;

Шаардлага
  • Мэдээлэл технологи, мэдээллийн систем, программ хангамжийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Java, Java script, програмчлалын хэлний мэдлэгтэй.
  • Вэб орчны програмчилал CSS, HTML 5 ажиллах чадвартай;
  • Сурах чин эрмэлзлэлтэй, идэвхи санаачилгатай;
  • Англи хэлийг мэргэжлийн түвшинд ашиглах ур чадвартай;
Холбоо барихАнкет хүлээн авах хугацаа: 2018.08.31-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо 2018.08.15
Нэр
FOREIGN FUNDS MANAGER
Үндсэн чиг үүрэг
Position overview:
Manage communication between a XacBank’s management and its lenders, help management to make informed and strategic decisions, handling inquiries and meetings, and focus on the bank’s financial information. i.e.: data collection, analysis, financial modeling and research.

The person will produce and deliver effective financial communications to the existing and potential lenders. The position will provide a corporate marketing activity combining communication and finance expertise to provide existing and potential foreign lenders with an accurate portrayal of the bank’s performance and prospects. This will be a highly visible position for an individual who demonstrates strategic and analytic thinking, confidence, creativity, effective communication skills and collaboration.

Responsibilities:
  • Serve as the primary contact for the XacBank by communicating the bank’s financial and operational performance and business outlook to current and potential lenders;
  • Manage the bank’s relationships with foreign lenders by providing clear, accurate and confidential information; 
  • Provide feedback and insight to senior management on investor sentiment;
  • Provide feedback to senior management as to the expected reaction from the lenders from proposed transactions, corporate planning/budgeting and operating results; 
  • Schedule, arrange and participate with senior management in industry and research analyst conferences, one on one meetings with foreign funders, conference calls with lenders; 
  • Arrange and coordinate meetings at the bank office and field operations to provide pertinent information to the lenders and to provide the lenders with the opportunity to meet the XacBank management and team; 
  • Initiate and respond to written, telephone and email inquiries from lenders; 
Шаардлага
  • Bachelor degree in Finance, Accounting, Communications, Economics, or related fields; 
  • Requires 2 to 7 years work experiences in investor relations, public relations, financial investment, accounting, legal, and financial analysis. Experience within the banking sector is a plus.
  • Strong communication (verbal, written, graphical) skills, as well as the ability to develop and maintain business relationships; 
  • Strong understanding of financial reports, analytic methods, financial data;
  • High proficiency with the MS Office Suite, particularly Word, Excel, Access, and PowerPoint;
  • Proficient in English;
Холбоо барих
Deadline: 25th Aug, 2018
Contact: 1800-1888 /804/, altantsetseg.tse@xacbank.mn
Огноо
2018.08.10
Нэр
FINANCE MANAGER
Үндсэн чиг үүрэг

We are looking for a reliable Finance manager that will analyze every day financial activities and subsequently provide advice and guidance to upper management on future financial plans.

The goal is to enable the company’s leaders to make sound business decisions and meet the company’s objectives.

Responsibilities
  • Analyze financial data – and create financial models for decision support;
  • Analyze past results, perform variance analysis; identify trends, and make recommendations for improvements;
  • Analyze competitors and market trends;
  • Develop trends and projections for the company’s finances;
  • Conduct reviews and evaluations for cost-reduction opportunities;
  • Identifying and driving process improvements, including the creation of standard and ad-hoc reports, tools and Excel dashboards;
  • Manage the preparation of the company’s annual budgets and strategic and long-term business plans;
  • Provide financial reports and interpret financial information to managerial staff while recommending further courses of action;
  • Reporting on financial performance and preparation for regular leadership reviews;
  • Advise on investment activities and provide strategies that the company should take;
Шаардлага
  • Proven work experience as a Financial Analyst or similar role;
  • BS/MA degree in Finance, Accounting or Economics
  • Extensive understanding of financial trends both within the company and general market patterns
  • Strong analytical and data gathering skillsHigh proficiency with accounting, financial modeling and techniques
  • Proficiency with Microsoft Excel is required; familiarity with data query/data management tools extremely helpful (Access, SQL, Business Objects)
  • Working knowledge of all statutory legislation and regulations
  • Strong interpersonal skills, including written and oral communication skills and be comfortable interacting with executive-level management;
  • Professional qualification such as CFA/CPA or similar will be considered a plus
  • Ability to present financial data using detailed reports and charts;
Холбоо барих
Deadline: 28th Aug, 2018
Contact: 1800-1888 /804/, altantsetseg.tse@xacbank.mn
Огноо
2018.08.01
НэрХӨРӨНГИЙН МЕНЕЖЕР
Үндсэн чиг үүрэгБанкны өмчлөлийн тусгай активт шилжүүлж авсан хөрөнгүүдийг богино хугацаанд борлуулах, хөрөнгө бүрийн хувьд хөрөнгийн үнэ цэнийг өсгөх үр ашигтай менежмент хэрэгжүүлэх;
  • Хариуцсан хөрөнгийн багцад хөрөнгийн үр ашигтай менежмент хийх, хөрөнгийн багцийг борлуулах;
  • Хөрөнгө худалдан авагчдад хөрөнгө оруулалтын үр ашгийн бизнес тооцоолол, шинжилгээ хийж танилцуулах, зөвлөгөө өгөх;
  • Хөрөнгийн хадгалалт хамгаалалт, ашиглалтын байдлыг удирдах;
  • Хөрөнгө борлуулахад шаардлагатай бичиг баримтын бүрдлийг хангах;
  • Банкны шийдвэрийг үндэслэн хөрөнгийг өмчлөлд шилжүүлж авах болон худалдан авагч этгээдэд шилжүүлэн өгөх үйл ажиллагаанд оролцох;
Шаардлага
  • Харилцааны өндөр ур чадвартай;
  • Хэлэлцээр хийх болон борлуулалт хийх чадвартай;
  • Хөрөнгө оруулалтын өгөөжийн талаар мэдлэгтэй;
  • Илтгэх ур чадвартай; 
  • Хариуцлагатай, нээлттэй, эерэг хандлагатай;
  • Англи хэлний дунд болон дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй;
  • Борлуулалтын болон хөрөнгийн удирдлагын чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу тал болно;
ЦАЛИН, УРАМШУУЛАЛ
  • Өрсөлдөхүйц цалин:
  • Борлуулалтаас шууд хамаарсан урамшуулал;
Холбоо барихАнкет хүлээн авах хугацаа: 2018.08.22-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо2018.08.14
НэрМЭДЭЭЛЛИЙН ТЕХНОЛОГИЙН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг
  • Мэдээллийн системийн ашиглалттай холбоотой хэрэглэгчийн дуудлагыг хүлээн авах, бүртгэх, хуваарилах,асуудлыг зайнаас шийдвэрлэх, заавар зөвлөмж өгөх,асуудлуудыг шийдвэрлэсэн талаар хэрэглэгчдэд эргэн мэдэгдэх, удирдлагад тайлагнах;
  • Хариуцсан системүүдийн хэрэглэгчийн эрхийн зохицуулалтыг хийх;
  • Мэдээллийн системийн ашиглалтын талаар гарын авлага боловсруулах, шинэчлэх; Нэгжийн үйл ажиллагаатай холбоотой тайланг бэлтгэх, удирдлагад тайлагнах;
  • Банкны хэмжээнд хэрэгжүүлж буй МТ-ийн төсөл, системийн шинэчлэлтийн ажлуудын хувьд эцсийн хэрэглэгчид хүргэх ажлыг хариуцан гүйцэтгэх;
  • Мэдээллийн Технологийн Үйл Ажиллагааны Газрын чиг үүргийн хэмжээнд үйлчилгээ үзүүлдэг байгууллагатай харьцах, гэрээ хэлэлцээр хийх ажилд оролцох;   
Шаардлага
  • Мэдээллийн технологийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Мэдээллийн технологийн чиглэлээр 2-оос доошгүй жил ажилласан.
  • Утсан болон харилцааны соёлтой, асуудлыг оношлох, шийдэх чадвартай
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2018.08.24
Огноо2018.08.10
Нэр
АХЛАХ СИСТЕМ АНАЛИСТ
Үндсэн чиг үүрэг
  • Банкны програм хангамжуудын уялдаа холбоог хангах, хөгжлийн чиг хандлагыг тодорхойлох, учирч болох эрсдэлийг тодорхойлох, түүнээс урьдчилан сэргийлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах
  • Банкны бизнессийн шаардлагад үндэслэн батлагдсан бодлого, журам, аргачлалын дагуу програм хангамж хөгжүүлэлтийн шийдлийг, техникийн бичиг баримтийг боловсруулах
  • Тодорхойлогдсон бодлогын даалгавар, техникийн баримт бичгийн дагуу программ хангамжийг чанар, стандарт, журмын дагуу хөгжүүлэх ажлыг зохион байгуулах, чанарын шалгалтын үе шатыг, тест кэйс зохиох, тест хийхэд шаардлагатай мэдээллээр хангах
  • Хөгжүүлсэн болон нэвтрүүлэн ашиглаж буй програм хангамжуудад илэрсэн алдаа доголдолд дүн шинжилгээ хийж, ижил төрлийн алдааг гаргахгүй байх ажлыг зохион байгуулах

Шаардлага

  • Програм хангамж, мэдээллийн технологийн чиглэлээр бакалвар ба түүнээс дээш зэрэгтэй
  • Банк, санхүү, мэдээллийн технологи, програм хангамжийн чиглэлээр 5 доошгүй ажил ажилласан байх
  • Мэдээлэл дээр ажиллах, бичиг баримт боловсруулах, асуудалд дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах чадвартай
  • Програмчлалын хэл дэр програм бичих, анализ хийх чадвартай, програм хангамж боловсруулж байсан туршлагатай
  • Систем шинжилгээний хэрэгсэл болох UML, Microsoft Project дээр ажиллах чадвартай 
  • Програмчлалын төслийн аргачлалуудтай ажиллах чадвартай Agile, DevOps гэх мэт
  • Хэрэглээний програмуудыг бүрэн эзэмшсэн 
  • Хувийн зохион байгуулалт, цаг ашиглалт сайтай
  • Англи хэлний бичгийн болон ярианы өндөр чадвартай
Холбоо барих
Анкет хүлээн авах хугацаа: 2018.08.30-ны дотор

Утас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Огноо
 2018.08.08
НэрЗЭЭЛИЙН ХЯНАЛТЫН АХЛАХ МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэгЗээлийн үйл ажиллагаанд оролцогч нэгжийг газар дээр болон зайнаас хянах, үнэлгээ дүгнэлт өгөх, тоон мэдээлэл боловсруулах;
Шаардлага
  • Банк санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, эконометрик, математик загварчлал, эдийн засаг, бизнесийн удирдлагын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр 3 буюу түүнээс дээш жил ажилласан, зээлийн эрсдэлийг удирдах чиглэлээр онолын мэдлэгтэй, дадлага туршлагатай;
  • Баримт бичиг боловсруулах, судалгаа шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, илтгэх, төлөвлөх, тайлагнах чадвартай;
  • Харилцааны өндөр ур чадвартай байх;
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй;
  • Байгууллагын зээлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр ажиллаж байсан бол давуу тал болно;
Холбоо барихУтас: 1800-1888
Имэйл: recruiter@xacbank.mn
Анкет хүлээн авах хугацаа:2018.08.10

25 сая төгрөг хүртэлх зээлийн эрхтэй кредит карт

МИАТ кредит карт